Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Βασιλης Παναγιωτοπουλος: Με ενα χρυσό και ενα ασημένιο μετάλλιο!!!






INTERNATIONAL TAEKWONDO KUKKIWON CAP Ιταλία 2014!!
Με ενα χρυσό και ενα ασημένιο μετάλλιο, ευχαριστώ ολους εσάς που με πιστέψατε!!
Ενα μεγάλο ευχαριστώ στον Α.Σ Καισαριανής και τον προπονητή μουNikos Tzanakakis αλλα και τους συναθλητές μου και τους αφιερώνω το αποτέλεσμα της προσπάθειας μου!!
ΝΑΙ... είμαι χαρούμενος για το Χρυσό μετάλλιο, αλλα πιο πολύ είμαι χαρούμενος που έφερα χαρά,ικανοποίηση και χαμόγελο στον άνθρωπο που με πίστεψε πιο πολύ από όλους.. τον ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΟΥ τον Adreas Papadatos και σε όλοι την οικογένεια του Α.Σ.ΔΟΞΑ και του αφιερώνω το χρυσό!!!!
Επόμενος στόχος Τουρκία 27 Νοέμβρη. ....











http://hobbakias.blogspot.gr/2014/11/blog-post_3.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου